Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Roman Frána
Bucharova 194
54302 VRCHLABÍ 4
tel: +420 605 130 207
romanfrana(a)seznam.cz
Areál bývalý OPTREX / TESLA

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 6 990 Kč
skladem
naše cena 45 990 Kč
skladem
naše cena 15 490 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 5 990 Kč
skladem
naše cena 1 990 Kč
skladem
naše cena 250 Kč
skladem

Vše o nákupu » Reklamace
Reklamace

Vadný výrobek v záruční lhůtě

Reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Nesnadnější a nejrychlejší cesta bezproblémové reklamace vede přes autorizované servisní středisko. Seznam servisních středisek je přiložen u výrobku nebo Vám jej na vyžádání sdělíme popřípadě servis domluvíme.

Reklamované zboží můžete také zaslat přímo na naší adresu, Roman Frána, Bucharova 194, Vrchlabí 4, 543 02. Při zasílání zboží poštou / dopravcem připojte k zásilce průvodní dopis stručně popisující závadu včetně záručního listu či kopie dokladu o nákupu.

Standardní dobou pro vyřízení reklamace je 30 dní a řídí se ustanoveními Obchodních podmínek v souladu s občanským zákoníkem.

Nechceme Vám způsobovat problémy s reklamací, proto se můžete spolehnout, že ji vyřídíme v nejkratším možném čase a pro Vás co nejvýhodněji.

Poškozená zásilka

Pokud k Vám dorazí zásilka evidentně poškozená přepravou, reklamaci vždy řeší přepravní služba. Nejlepší je kontrolovat dodané zásilky ihned při přebírání. V takovém případě je nutné při převzetí nebo bezodkladně (ideálně do jednoho pracovního dne) nahlásit reklamaci provozovateli přepravní služby. S doručitelem v takovém případě sepíšete reklamační protokol. Je také vhodné poškození zásilky zadokumentovat, a to ideálně fotografiemi.

Nehlášenou a nedokumentovanou poškozenou zásilku nelze z naší strany uznat jako platnou reklamaci. Tuto reklamaci uznává a rozhoduje vždy přepravce! Zároveň nikdy nemůžeme přebírat odpovědnost za službu třetí strany, jakou je právě přeprava. Děkujeme za pochopení.

Nekompletní zásilka

Nedorazilo Vám zboží z objednávky kompletní? Prosím kontaktujte nás pomocí uvedených kontaktních cest. V co nejkratším čase překontrolujeme stav balení Vaší zásilky a reklamaci vyřešíme.